|
|
|
|
sweetBoys
Tactical Ops Clan 3.4 |
|
|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Nikczemny Gnój
TechnoViking
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 10737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwic
|
Wysłany:
11:33am, 03.10.2006 |
|
Postanowilem to wszystko zebrac do kupy, wszyscy ktorzy cos wiedza na ten temat niech się tutaj wpisza i opowiedza co do czego i jak,
Czulosc myszki mozna zrobic jaki bind moze on byc przydatny przy nozach, np czulosc 7 lub do campienia czulosc 2 lub wiecej jak kto woli robimy tak:
wchodzimy do user.ini i robimy sobie np zeby pod Z miec czulosc myszki 7 to robimy tak:
z=setsensitivity X (X oznacza liczbe np 7)
czyli
z=setsensitivity 7
wtedy po nacisnieciu Z bedziemy mieli czulosc myszki rowna 7, aby powrocic do normalnej czulosci ustawionej przez was, nalezy zrobc drugi bind powracajacy do starej czulosci...
Slady krwi Przydatne w tropieniu zranionych ludzi, szukamy w Tacticalops.ini liniki Show Decals: i ustawiamy koniecznie na ON
wyrazniejsze postacie Tak samo w To.ini szukamy:
Skin Detail: MAX - żeby otrzymać efekt kontrstu postaci na tle innych obiketów (ścian, skrzynek itp...).
osobiscie mam to wylaczone bo troche przeszkadza.
Detale scian itd
Przydatne, postacie sa lepiej widoczne w tle scian itd.
World Texture Detail: detale tekstur na scianach - obowiązkowo na LOW, w ostateczności na Medium
ja mam na max, mi to nieprzeszkadza
Klatki
im wiecej klatek ustawimy w preferencjach w grze, tym lepiej to zalezy od waszego monitora, im lepszy tym wiecej klatek ustawcie, ja mam 80 wiecej niepociagne, ale to zalezy od waszego sprzetu
Rozdzielczosc im wyzsza rozdzielczosc tym wiecej widac w lunecie i lepiej się campi przydatne, dla camperow
DirectX
po pierwsze directx 9.0 potem uruchamiacie program dxdiag.exe (jest na kompie dajcie searcha a wam znajdzie) klikacie w zakladke wiecej pomocy, tam guziczek zastap: i zamiast domyslnej dajecie to drugie i naprzyklad wpisujecie 100 lub wiecej. bo toto blokuje maksymalne odswiezanie do 60
Jasnosc
na samym poczatku w TO.ini mamy:
[Engine.Engine]
[i]GameRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice wy macie inaczej dlatego jezeli chcecie miec jasno BARDZO jasno dajcie wlasnie ta linike GameRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice i bedziecie musieli się zglosic do mnie inaczej wam gra nieodpali przesle wam plik ktory wkleicie do to/system bedziecie grali tylko w oknie, ale mozecie sobie rozszerzyc okno, ja tak mam i mam super jasno,
Bron
Mozecie sobie ukryc bron, bedziesz mial lepsza widocznosc i wtedy tak niezarzuca przy strzelaniu, opcja ta jest w preferencjach, w grze,
gdy juz to zrobicie, w konsoli wpisujecie showweapon, wtedy jest inny widok broni, wszystko jasno i przejzysto mozecie to zmieniac jak chcecie, bardzo przydatne, lepiej się gra naprawde
mam jeszcze wiw To.ini
szukamy ambientFactor (Szum wody na RW, jezeli tego nielubimy i niechcemy tego slyszysec ustawiamy na 0, jednak wtedy niebedziemy slyszec windy na trooperze. dlatego rozmyslnie jest dac tak 3.0000)
gdy ustawimy an zero, slyszymy wyraznie kroki przeciwnika
mozna tez dac (jezeli bedzie się wiedzialo ze na clanowce na 100% bedzie trooper) ustawic na 10.00000(o ile was niekopnie tost ) wtedy winda bedzie dobrze slyszana, i w ogóle
kroki
Teraz to co was chyba najbrdziej ucieszy, zrobim sobie tak aby nieslyszec wlasnych krokow, ale zeby przewinika byly bardzo wyrazne (niestety niedziala na wszystkich kartach dzwiekowych)
najpierw ustawiamy w grze:
> Option
> Preferences
> Audio
Wyciszacie:
- Music Volume
- Sound Volume
Zaznaczacie:
- Use Hardware 3D Sound
- Use Surround Sound
Teraz troche zaawansowanych ustawien
Wchodzimy w konsole, piszemy preferences. wyskakuja nam zaawansowane ustawienia gry (grzebcie tam an wlasne ryzyko )
>- AmbientFactor - 0.00000 (zalezy od gustu)
- EffectsChannels - 8, 16, 32 - zalezy od mocy komputera i pamięci
- Latency - czasami powoduje dźwiękowego laga tzn. nie słyszycie jak ktoś dostaje, proponuje ustawić na 40
- LowSoundQuality - wiadomo False, dźwiek to podstawa
- MusicVolume - 0 - po co nam jakaś muzyczka
- OutputRate - im lepszy komp tym wieksza wartość, to prawdziwy pożeracz RAMu.
- SoundVolume - 255 - maksior
TEraz grzebiemy w TO.ini
Teraz ustawienia w TacticalOps.ini
Dla dzwięku Stereo
[Galaxy.GalaxyAudioSubsystem]
AmbientFactor=0.200000
DopplerSpeed=10000.000000
EffectsChannels=32
Latency=50
Use3dHardware=False
UseDirectSound=True
UseFilter=False
UseReverb=False
UseSpatial=False
UseStereo=True
UseSurround=False
Dla dźwięku Surround
[Galaxy.GalaxyAudioSubsystem]
AmbientFactor=0.400000
DopplerSpeed=55000.000000
EffectsChannels=32
Latency=40
Use3dHardware=False
UseDirectSound=True
UseFilter=False
UseReverb=False
UseSpatial=False
UseStereo=True
UseSurround=True
no to chyba najlepsze ustawienia dotyczace dzwieku, przydatne naprawde
Seria w plecy
Czesto dostajecie servie w plecy z mp5? prawda, wtedy macie caly czerwony ekran, i niemozecie nic zrobic, jednak jest na to rozwiazanie...
problem tkwi w niejakim HitFlashes. co to jest? nawet niepytajcie bo niewiem, wiem tylko co z tym fantem zrobic
Tosystem/user.ini
szukamy:
- TOSTUser.ini
[powinno byc: HitFlashes=False]
- User.ini [poszukajcie bNoFlash=True i zmiencie na False. Jesli tego nie macie dopiszcie sobie w
[Engine.PlayerPawn]
Jeszcze pare
w ustawienaich w grze:
-usic wolume. dajemy na 0% po co nam jakas durna muzyczka, nieslyszmy cennych efektow dzwiekowych, (tylko w italy jest slyszana muzyczka)
koniecznie suwak dajemy na sam dol
teraz cos czego nieurzwam ale moze wam się przydac
- Resolution: 1024x768 [im wieksza tym wiecej widzimy
- World Texture: Low
- Brightness - max
- Min Desired - 40(im wiecej tym lepiej
- Use Dynamic Lighting na on
- Effect Detail - Low
- Particles - Medium(to niewiem co daje )
Gammaoffset
Tylko przy silnikach openGL,
Wchodzimy do to.ini,
Edycja [szukaj] wpisujemy gammaoffset
zamieniamy wartosc 0.00000 na np 0.8 lub 0.9 zalezy od gustu
bedziemy mieli jasniutenko, fajnie się gra polecam
Info o druzynach
w prawym dolnym rogu pojawia się info ile ludzi zostalo w terro, ile w sf a ile jeszcze hostow. przydatne nie trzeba naciskac f1
w konsoli wpisujemy "showteaminfo"
no to narazie wszystko co znalazlem, jak co bedziecie mieli to dorzucajcie, i korzystajcie z tego. bedzie wam się latwiej gralo
pamietajcie zeby nieprzesadzac z liczbami, jedno 0 za duzo to dostaniecie kicka lub stalego bana)
jest jeszcze wiele przydatnych opcji ale tego tutaj niedam bo wszyscy beda miec tak jak ja a ja tak niecche o_O |
|
|
|
|
|
|
WOK
Lubie se pyknąć w AoTa
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 540 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wrocław - Breslau
|
Wysłany:
03:47pm, 07.12.2007 |
|
|
|
|
cent
>.>
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2671 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
09:28pm, 11.07.2009 |
|
|
|
|
Nikczemny Gnój
TechnoViking
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 10737 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwic
|
Wysłany:
09:54am, 12.07.2009 |
|
|
|
|
Arkin
Lubie se pyknąć w AoTa
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 5666 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: W-ek Płeć:
|
Wysłany:
10:22am, 12.07.2009 |
|
|
|
|
SirKret
KreciQ:*:*:*
Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 4162 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: że znowu Płeć:
|
Wysłany:
04:07pm, 12.07.2009 |
|
eolive wygraliscie z sB ?? |
|
|
|
|
Arkin
Lubie se pyknąć w AoTa
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 5666 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: W-ek Płeć:
|
Wysłany:
04:38pm, 12.07.2009 |
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|